SET KURUS HELLO NEW YOU KINI KEMBALI LAGI


Assalamualaikum, 

Terima kasih sudah melayari entri kak yun kali ini. Berita gembira untuk semua peminat SET HELLO NEW YOU, pada bulan Mei 2023 ini Set KURUS DENGAN CEPAT telah kembali lagi. Yang paling menarik korang yang grab Set kurus ni akan dapat PERCUMA CINCH VANILLA. Menarik bukan sebab harga setong Cinch ni bernilai hampir rm200 tapi kalau promosi pada bulan ini korang dapat jimat hampir RM200.

Bagi yang tidak tahu apa itu Hello New You Set atau Set Kurus ni marilah kak yun explain sedikit details tentang Set kurus paling laris Shaklee ini.

Dalam Set ini terdiri daripada 4 produk utama:

1. Cinch Shake
2. Herb-Lax
3. Omega Guard
4. Lecithin

Fungsi dan kebaikan/manfaat setiap item di dalam HELLO NEW YOU SET ini:

1. Cinch 
Kelebihan dan manfaat Cinch Shake ini untuk kurus ialah ia dapat membantu membuatkan kita rasa kenyang lebih lama dan dalam masa yang sama kekal bertenaga sepanjang hari walaupun tidak mengambil menu sarapan yang 'berat'. Cinch Shake juga boleh dijadikan pengganti makanan berkhasiat terutama untuk sarapan atau sahur yang mengandungi Leuicine untuk mengekalkan otot tanpa lemak bagi mencapai berat badan yang lebih sihat.

Kak yun paling suka ambil Cinch Shake ini ketika sahur kerana ia sangat membantu mengekalkan stamina supaya ketika berpuasa kita tidak mudah rasa letih dan lesu. Untuk yang sedang planning IF (Intermitten Fasting) sangat lah sesuai untuk mencuba Cinch Shake ini. 

Terdapat 3 jenis perisa Cinch Shake Shaklee:
➡️Vanilla
➡️Latte 
➡️Chocolate

2. HERB-LAX

Herb-Lax ini diformulasi daripada 2 bahan utama iaitu daun senna dan sannut. Bahan-bahan ini juga disarankan oleh Rasulullah SAW.

Cara penggunaannya ambil seminggu sekali sahaja sebanyak 4 tablets sebelum tidur. Ia akan membantu mengeluarkan sisa toksik serta najis yang masih tersisa didalam badan. Tapi kak yun cadangkan ambil ketika korang sedang cuti dari kerja iaitu pada hujung minggu. Bagi yang ada masalah sembelit dan sukar untuk membuang air besar seperti hanya membuang air besar seminggu sekali kadang-kadang 2 minggu sekali, kak yun sarankan korang mencuba herb-lax ini. 
Pengambilan herb-lax ini dapat membantu untuk melancarkan pergerakkan usus. Apabila usus bersih, barulah penyerapan nutrient dan vitamin dari makanan boleh berlaku dengan lebih senang. Usus bersih badan pun terasa lebih ringan dan cergas. 

3. Omega Guard (Omega-3)

Omega-3 memang terkenal untuk masalah kolestrol. Dalam produk Shaklee Omega-3 dipanggil sebagai Omega Guard untuk yang belum mengetahui. Fungsi sama nama sahaja berbeza. Selain itu, Omega-3 ini sangat membantu dalam meningkatkan metabolism badan dengan mempercepatkan proses pembakaran lemak. 
Omega Guard Shaklee mengandungi minyak ikan yang berkualiti tinggi yang melalui proses penyulingan molekul berganda bagi menyingkirkan bahan-bahan kimia yang berbahaya seperti mercuri dan plumbum yang sering mencemari spesis ikan di lautan.
Jadi kalau korang nak pilih minyak ikan pastikan ia melalui proses penyulingan yang melebihi 2 kali bagi memastikan ia bersih dari bahan-baha kimia yang berbahaya dan selamat untuk dimakan. Kak yun pilih Omega Guard Shaklee kerana terbukti selamat dan lulus KKM.

4. Lecithin

Kelihatan sama seperti Omega Guard yang berbentuk capsul yang mengandungi minyak. Tetapi berbeza kandungan dan fungsi. Omega Guard mengandungi minyak ikan tapi Lecithin mengandungi minyak dari kacang soya.

Fungsi yang berbeza daripada Omega Guard iaitu berfungsi memecahkan lemak. Lecithin sangat membantu mempercepatkan proses pemecahan lemak yang degil. Lecithin juga dapat membantu mencegah pengumpulan lemak dan menyingkirkan toksik dari hati

TESTIMONI HELLO NEW YOU SET SHAKLEE

Testomi-testimoni ini semua adalah dari agent-agent Shaklee yang Sah sendiri. Memang terbukti berkesan dan paling penting selamat. Kurus dapat dan sihat pun dapat.
KEISTIMEWAAN HELLOW NEW YOU SET SHAKLEE 

Berbeza dengan produk diet diluar sana, Hello New You Set ini memberi galakkan para penggunanya untuk uruskan berat badan dengan lebih baik secara sihat. Kerana misi utama kami untuk membantu penurunan berat badan dalam tempoh masa yang lama atau berterusan. Bukan sekadar penyelesaian sementara sahaja.

Hello New You Set ini juga istimewa kerana terbukti selamat, Organic dan Natural, terbukti berkesan serta lulus KKM dan halal.
Kenapa perlu memilih Set Kurus Shaklee sebagai pilihan anda?

✅Lulus KKM
✅Halal
✅ Tiada pemanis tiruan
✅ Tiada bahan pengawet (bebas paraben dan bahan kimia)
✅ Tiada pewarna tiruan
✅ Tiada perisa tiruan
✅ Bukan GMO
✅ Tanpa Gluten
✅ Rendah Glisemik

PROMOSI SET KURUS SHAKLEE [MEI 2023]

➡️PERCUMA CINCH VANILLA
➡️PERCUMA POSTAGE
➡️ PERCUMA MEMBERSHIP SHAKLEE
➡️PERCUMA SHAKER EXCLUSIVE SHAKLEE

Sekian sahaja entri kak yun kali ini. Terima kasih kerana sudi melawat blog kak yun. Selamat Hari Raya 🌙✨

Perlukan bantuan?
Kak Yun (013-2179242)

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleemuar
#pengedarshakleepagoh
#pengedarshakleesungairambai
#pengedarshakleeayerhitam


References:



Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SAYA BERSAMA SET MENYUSU SHAKLEE

PENGEDAR SHAKLEE MUAR, JOHOR DAN SUNGAI RAMBAI, MELAKA

KATA-KATA MOTIVASI MAKANAN JIWA