DAPAT MAKAN VITAMIN SECARA PERCUMA DENGAN CASH REBATE SHAKLEE

CASH REBATE Shaklee ni apa? Bagi yang belum tahu, meh kak yun explain apakah itu cash rebate Shaklee dan bagaimanakah caranya untuk dapatkan vitamin Shaklee secara PERCUMA. 


Biasanya kita dengar kalau cash rebate diberi dalam bentuk Voucher, diskaun atau point. Tapi Cash Rebate Shaklee adalah ganjaran dalam bentuk TUNAI yang diberikan kepada semua ahli Shaklee yang membeli produk supplement Shaklee. Dengan minimum pembelian RM350 ke atas atau minimun 150UV korang layak mendapatkan bonus tunai ini. Bonus tunai yang kita dapat ni akan dimasukkan ke dalam akaun bank kita ya. Tidak perlu susah-susah untuk berjumpa pihak HQ untuk tebus bonus tunai ni. Dengan 'Cash Bonus' ni terpulang lah pada kita nak buat apa sebab pihak Shaklee tidak menetapkan apa-apa syarat pun. 

Tapi dengan syarat anda beli Supplement atau produk Shaklee dengan ID anda sendiri baru lah cash bonus tu masuk ke dalam akaun kita. Kalau beli dengan ID orang lain, mereka lah yang dapat dan korang lah rugi hehe. 

Anda belum register keahlian Shaklee? Daftar di sini 👇
https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1229182

Scroll ke bawah dan korang akan jumpa ni👇👇 

Hanya isikan email dan password. Tandakan ketiga-tiga kotak atas tu sebelum klik 'JOIN NOW!' . Selepas itu, pihak Shaklee akan menghantar email dan SMS nombor ID Shaklee korang. Then bolehlah membuat pembelian pertama mana-mana produk Shaklee. 

Cara pembelian pun sangat mudah dan boleh dilakukan sendiri. Pergi ke SHOP dan pilih mana-mana produk yang anda ingin membeli. Setiap bulan Shaklee akan menawarkan promosi-promosi yang menarik. Bagi bulan ni ada beberapa promosi produk yang menawarkan keahlian secara Percuma. 
SET RAHMAH A dan B yang menawarkan harga yang sangat jimat berbanding membeli secara retail pada bulan ini disamping bagi yang belum menyertai keahlian boleh mendapatkannya secara PERCUMA dengan hanya membeli Set Rahmah ini. 
Promo HELLO NEW YOU SET kembali lagi pada bulan ini dengan menawarkan PERCUMA Cinch vanila (yang berharga hampir RM200 setong) dan mendapat keahlian secara PERCUMA. 

Sebelum membuat pembayaran, korang perlu isi details maklumat diri termasuk nombor akaun bank. Ini sangat penting ya sebab dengan nombor akaun bank diperlukan untuk menerima Cash Rebate nanti. 
Selesai isi maklumat diri, korang akan dibawa kepada maklumat pembayaran. Boleh membuat pembayaran dengan menggunakan fpx online banking atau dengan menggunakan credit/debit card. Selesai membuat pembayaran, di website akan update resit rasmi pembelian online dan tracking di bahagian Order History. 

Khas untuk yang mendaftar sebagai ahli Shaklee, dengan pembelian produk pertama pun korang dah pun layak membeli dengan harga ahli shaklee (DN) yang jimat 30% daripada harga bukan ahli. Apa tunggu lagi jom daftar sebagai ahli Shaklee untuk mendapatkan lebih banyak manfaat.

Korang juga boleh membuat pembelian di branch Shaklee. Terdapat 7 Offically cawangan Shaklee di Malaysia. Bila datang ke Official kedai Shaklee, hanya yang ahli yang berdaftar sahaja boleh purchase. Bila datang ke kedai, mereka akan minta nombor ID ahli  Shaklee. Jika korang ingin membeli di branch Shaklee tapi belum mendaftar sebagai ahli boleh wassap kak yun. Mudah sahaja untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee ni tak sampai seminit siap. Setelah mendaftar sebagai ahli, boleh terus membuat pembelian di branch Shaklee.

Cash rebate Shaklee ni bermula dari 2 angka sehingga lebih dari 6 angka sebulan. Tidak kira korang hanya beli produk Shaklee untuk makan sendiri mahupun sebagai bisness, korang tetap layak mendapatkan cash bonus ni. 
Cara untuk mendapatkan Cash Rebate Shaklee dengan mudah

1. Daftar keahlian 
Ada 3 cara mudah untuk daftar sebagai ahli Shaklee iaitu:
➡️ Register di website Shaklee https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1229182 dan membayar RM35

➡️ Membuat pembelian minimum RM350 atau 150UV di website atau melalui kak yun atau di branch anda layak mendapatkannya PERCUMA

➡️ Atau membeli mana-mana produk Shaklee yang menawarkan membership secara percuma pada bulan tersebut.

2. E-VOUCHER 

Pada bulan Mei 2023 ni, Shaklee telah membuat kejutan untuk semua ahlinya. Event ini berlangsung dari 13 hingga 22 Mei sahaja. 
Dengan setiap pembelian mana-mana produk Shaklee minimum 150UV, korang layak untuk menyertai cabutan bertuah e-Diskaun Meriah Day. Korang boleh memenangi e-Voucher diskaun dari RM5 sehingga RM100. Lebih banyak korang beli lebih banyaklah peluang untuk memenangi e-Voucher ni. Shaklee telah menyediakan sebanyak RM88, 000 e-Voucher kepada yang layak. 

E-Voucher ni korang tak boleh tukar ke wang tunai tapi hanya boleh ditebus dengan mana-mana produk Shaklee sahaja.

Apabila menceburi dalam bidang bisness Shaklee baru lah kak yun tahu akan banyak kelebihan sebagai ahli shaklee termasuklah Insentif Shaklee. Melalui bisness Shaklee korang bukan sahaja akan mendapat Cash Bonus (Cash Rebate) tetapi korang juga akan mendapat Car Bonus dan juga Convention Trip. Sebelum ni tak pernah ambil tahu pun akan manfaat sebagai 'Shaklee Distributor' hanya ambil tahu akan update produk Shaklee je. Tapi selepas tahu rasa bersemangat dalam bisness Shaklee kerana pelbagai 'Extra Income' yang kak yun boleh perolehi melalui Insentif yang  pihak Shaklee akan bagi. Paling penting sistem dalam bisness yang pihak Shaklee gunakan adalah sistem yang tidak menindas ahli-ahli bisness dibawahnya. Dan bisness Shaklee adalah bisness yang paling mudah untuk dilakukan yang penting rajin, ada internet dan Smart phone. Bisness Online Shaklee juga adalah bisness yang tidak perlukan modal. Hanya cukup mendaftar sebagai ahli sahaja dan kita hanya perlu collect order sahaja. Seterusnya submit order di website Shaklee. Semua urusan packaging dan pengeposan diuruskan oleh pihak HQ. 

Car bonus ni juga akan diberikan dalam bentuk cash ke dalam akaun bank korang. Sama juga seperti cash bonus atau cash rebate, pihak Shaklee tidak meletakkan apa-apa syarat kepada korang untuk menggunakan duit tersebut. Paling best juga car bonus ni boleh mencapai lebih dari 4 angka sebulan. Bestkan dah lah boleh dapat cash bonus, car bonus juga diberikan dalam bentuk tunai. 

Dalam gambar ni adalah upline-upline kak yun dalam bisness Shaklee. Mereka pemegang Car Bonus sudah lebih 5 tahun ada yang dah lebih 10 tahun. Seronokkan walaupun suri rumah tapi mampu membeli kereta-kereta mewah atas nama sendiri dengan menggunakan Car Bonus Shaklee. 
Selain itu, insentif lain yang pihak Shaklee sediakan ialah Convention trip. Ada 2 jenis Trip yang Shaklee sediakan iaitu Regional Trip dan International Trip. Tidak seperti company lain, pihak Shaklee juga akan menaja pasangan dan ahli keluarga jika korang berjaya memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan. 
Paling best tentang Trip Shaklee ini ialah duit belanja pun dapat tau. Bukan itu sahaja, bagasi juga diberikan secara percuma. Untuk trip tahun lepas, bagi yang berjaya memenuhi syarat-syaratnya telah pergi ke Switzerland untuk trip 5 bintang. Makanan juga disediakan dan dibawa ke tempat-tempat yang menarik. Selain itu mereka juga menerima duit poket sebanyak 200CHF bersamaan hampir RM1010. Banyakkan duit belanja yang Shaklee bagi secara Percuma.

Ada lagi beberapa Insentif lain yang Shaklee sediakan untuk ahli-ahlinya. Untuk mengetahui lebih lanjut boleh [KLIK DI SINI]

Apa itu UV POINT Shaklee?

Pihak Shaklee menyediakan paling minima 5% cash bonus sehingga maksima 21%. Tapi paling menarik ialah makan sendiri pun dapat pulangan tunai tanpa perlu buat iklan atau marketing. Dengan cash rebate setiap bulan ni korang boleh pelbagai jenis vitamin dan produk Shaklee. Jimat sungguh ni. 
Okay kak yun terangkan secara ringkas tentang UV Points ni. Setiap produk Shaklee termasuk Supplements, Youth Skincare, dan Clean Essential ada UV points ia tersendiri. Untuk melayakkan korang mendapatkan Cash Rebate ini adalah dengan membuat pembelian sekurang-kurangnya 150UV dalam bulan yang sama. Korang boleh check di Geneology pada Bisness Enquiry dalam website setelah membuat pembelian produk Shaklee. Sekiranya telah membuat pembelian melalui upline pastikan upline korang telah transfer UV amount produk yang telah korang purchase dengan mereka ke ID korang. 

Lagi banyak korang membuat pembelian pada bulan tersebut, lagi banyaklah Cash Rebate yang korang bakal dapat. Ajaklah ahli keluarga, adik-beradik, saudara-mara dan rakan-rakan untuk sama-sama membeli produk Shaklee dengan korang. Mereka tidak akan menyesal kerana produk Shaklee adalah produk yang boleh dipercayai, berada di pasaran lebih 100 tahun, lulus KKM dan HALAL.

Dengan Cash Rebate yang korang dapat tu boleh lah beli vitamin atau mana-mana produk Shaklee yang lain pula. Ada pelbagai jenis produk Shaklee yang korang boleh cuba dan merasai manfaatnya. 

Sekian sahaja entri kak yun kali ini. Terima kasih kerana sudi melawat blog kak yun. Semoga membantu dan memberi manfaat kepada anda.

Perlukan bantuan?
Kak Yun (013-2179242)

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleemuar
#pengedarshakleepagoh
#pengedarshakleesungairambai
#pengedarshakleeayerhitam


References:

Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SAYA BERSAMA SET MENYUSU SHAKLEE

PENGEDAR SHAKLEE MUAR, JOHOR DAN SUNGAI RAMBAI, MELAKA

KATA-KATA MOTIVASI MAKANAN JIWA