PENGEDAR SHAKLEE MUAR, JOHOR DAN SUNGAI RAMBAI, MELAKA

Alhamdulillah tahun 2023 ini kak yun dah hampir 3 tahun menjadi PENGEDAR SHAKLEE di sekitar kawasan Muar, Pagoh, Bukit Bakri dan sekitarnya. Disebabkan kawasan Muar ni sempadan dengan Negeri Melaka, kak yun juga adakalanya membuat perkhidmatan di sana terutamanya di Selatan Melaka dan Melaka Tengah. 

Antara produk yang sering mendapat pesanan ialah Vitamin C (SR), ESP, Alfafa dan herbal blend. Keempat-empat produk ni menjadi tumpuan customer di kawasan kak yun. Produk-produk ini juga antara produk yang menjadi amalan kak yun sekeluarga. Ada juga produk lain yang bagus untuk anda cuba dan jadikan sebagai makanan harian. Seperti omega guard, lecithin, ostenutrix dan banyak lagi. 
Kak yun akan restock produk Shaklee untuk ready stock items bagi COD service setiap hari khamis dan Jumaat. Bagi yang ingin mendapatkan produk-produk premium dan produk promosi seperti ResV, Vivix, Collagen, Youth Skincare dan pelbagai lagi boleh inform kak yun pada hari kak yun restock. Jangan risau sebab service courrier yang pihak Shaklee guna sangatlah pantas. Kebiasaanya hari ini order, esoknya sampai. 

Bagi yang jauh dari kawasan penghantaran kak yun boleh post kan ke tempat korang. Bagi pembelian 100UV atau RM300 ke atas kak yun belanja free postage. Yang best kalau post, barang yang diorder walaupun hanya sebotol vitamin C sekalipun akan dimasukkan kedalam kotak dan bukannya plastik parcel yang biasanya seller gunakan. 

Sebenarnya kak yun ni hanya lah customer tetap Shaklee sejak 28 tahun lalu. Lama kan kak yun consume Shaklee ni. Bermula dengan mak ayah kak yun yang asalnya adalah pengguna Shaklee juga dan kemudian menjadi pengedar. Ayah kak yun bekas Senior Supervisor Shaklee pada zaman 90-an. Pada tahun 90-an, untuk rankup ke level senior Supervisor dan ke atas amatlah susah berbanding sekarang ni. UV point untuki rankup lebih tinggi berbanding sekarang. Untuk yang join bisness Shaklee selepas tahun 2015 kerana sistemnya lebih mudah dan efiksen. 

Kenapa selepas 25 tahun amalkan Shaklee barulah kak yun decided untuk jadi pengedar Shaklee atau Shaklee Independent Distributor (SID) ni. Sebab effect yang family kak yun dah dapat setelah amalkan hampir 80% produk-produk Shaklee. Bila upline kak yun, kak anisah menerangkan tentang manfaat dan kelebihan dalam bisness Shaklee, kak yun pun terus join sebagai team bisness kak anisah. 
Bila dah join pelbagai kelas, ketika kak yun join masa tu PKP memang terbatas pergerakan. Jadinya semua kelas coaching, nutrisi, dan pelbagai lagi kelas dilakukan secara online. Bagi kak yun sangat mudah dilakukan secara online kerana lebih flexible disebabkan kak yun ada anak-anak kecil.

Bagi yang belum pernah join Shaklee atau ID dah expired, kak yun boleh bantu untuk registerkan keahlian dan RENEWAL SHAKLEE MEMBERSHIP. Yang best kalau join ahli bersama kak yun, korang akan dapat free consultation dan kak yun boleh bantu korang jika ada masalah dengan pembelian secara online di website. Nak join BISNESS ONLINE SHAKLEE pun boleh under Team NKG dimana kami ada sediakan beberapa group di platform WhatsApp, Telegram, Facebook dan Youtube yang menyediakan info tentang bisness, produk, nutrisi dan pelbagai lagi. 

Selain itu, produk Shaklee terbukti berkesan dan selamat. Kebanyakkan produk-produk shaklee terutamanya supplement mendapat kelulusan under KKM dan bukannya under makanan. Supplement Shaklee semuanya Halal. Terdapat ramai TESTIMONI SHAKLEE dikalangan customer malah testimoni juga ramai dikalangan pengedar-pengedar Shaklee sendiri termasuklah kak yun dan keluarga. 

Saya pengedar Shaklee di kawasan Muar, Pagoh, Ayer Hitam dan Melaka Tengah/Selatan akan membantu anda untuk cadangan produk yang bersesuaian dengan masalah anda dengan mengambil kira faktor kesihatan, alahan dan lain-lain. Oleh demikian itu, saya mengalakkan anda untuk menghubungi saya terlebih dahulu untuk konsultasi dan rundingan supaya tidak tersalah memilih produk yang benar-benar anda perlukan.

Bagi yang ingin mengetahui lebih lanjut boleh lah menghubungi kak yun. Nak dapat lebih banyak manfaat dan kelebihan sebagai ahli Shaklee, jom lah mendaftar keahlian dengan kak yun.

Anda belum register keahlian Shaklee? Daftar di sini 👇
https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1229182
Kelebihan menjadi ahli Shaklee antaranya adalah:

🔥Dapat beli dengan harga ahli dan jimat hampir 20-30% untuk setiap produk. 

🔥Dapat collect UV points untuk setiap pembelian produk.

🔥CASH REBATE jika layak

🔥Dapat beli harga ahli promosi dari masa ke masa. Kebiasaannya setiap bulan ada promosi menarik khas untuk ahli Shaklee.

🔥Boleh buat pembelian secara online di website 24/7

🔥Panduan pemakanan dan cadangan produk disediakan.

🔥Rundingan dan check kesihatan percuma di cawangan Shaklee.

🔥Kami mendapat bimbingan dari Doktor dan pakar nutrisi yang bertauliah.

Sekian sahaja entri kak yun kali ini. Terima kasih kerana sudi melawat blog kak yun. Semoga membantu dan memberi manfaat kepada anda.

Perlukan bantuan?
Kak Yun (013-2179242)

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleemuar
#pengedarshakleepagoh
#pengedarshakleesungairambai
#pengedarshakleeayerhitam


References:


Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SAYA BERSAMA SET MENYUSU SHAKLEE

KATA-KATA MOTIVASI MAKANAN JIWA